Blogger Adres/Sayfa Yönlendirme Kodu Koymayın!

DİKKAT!
Size bir iki gün önce basıma gelmis bir olaydan hareketle bu yazıyı yazıyorum.Bu blogumda internetten bulduğum bir sayfa yönlendirme kodunu koydum.Aslında yenileme koduydu ama url kısmına istediğiniz sitenin urlsini yazdığınızda yönlendirme gibi oluyordu.Neyse.Bu islemi gerçeklestirdikten sonra blogumda baska düzenlemeler yapacakken hata aldım.Heralde internet gitti diye düsündüm.Ama aslında blogum spam olarak isaretlenmis!Sonradan öğrendim ki bloggerda baska bir siteye kodla yönledirme yaparsanız blogunuz spam olarak isaretleniyor ve siliniyor.Silinmeyi geri almak için bir sansınız var ki ben öyle alabildim.Eğer yönlendirmeyi yaptığınız site sizin sitenize yönlendiriyorsa yani bir url kısaltma sitesi olabilir sitenizi öyle geri alabiliyorsunuz.Diğer türlüsü yani direk baska bir siteyi yönlendiren siteleri siliyor ve silinmeyi geri alma basvurusunu kabul etmiyorlar.Lütfen bu konuda dikkatli olalım.Emek verdiğimiz bloglarımız çöpe gitmesin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Minecraft tek tıklamayla 64 eşya verme tuşu

Yapay zeka ile konuşun!